Kırmızı Oda dizisinde Meliha karakterinin ayrılmasının sebebi, Evrim Alasya'nın canlandırdığı Meliha karakterinin hikayesinin. bölümde son bulmasıdır


Kırmızı Odada Meliha neden ayrıldı?

Kırmızı Oda dizisinde Meliha karakterinin ayrılmasının sebebi, Evrim Alasya'nın canlandırdığı Meliha karakterinin hikayesinin. bölümde son bulmasıdır

Meliha, senaryo gereği diziye konuk oyuncu olarak katılmış ve 7 bölüm boyunca dizide yer almıştır

Evrim Alasya, diziden ayrıldığını Instagram hesabından yaptığı bir paylaşımla duyurmuş ve set çalışanlarıyla çektirdiği bir fotoğrafı paylaşarak altına "Koca bir ekibin bir kısmı. Sağ olsunlar beni çok güzel ağırladılar. Ben gidene kadar gözümün içine baktılar. Meliha aşkla gidiyor" ifadelerini yazmıştır

Alasya'nın, yeni dizi Şahmeran'da başrol oynayacağı belirtilmiştir

Kırmızı Odada hangi oyuncular ayrıldı?

Kırmızı Oda dizisinden ayrılan bazı oyuncular: Hande Doğandemir ve Salih Bademci. Evrim Alasya. Pınar Deniz. Ayrıca, 5. bölümde Emre Kınay ve Hakan Meriçliler diziye dahil oldu.

Kırmızı Oda'nın gerçek hikayesi nedir?

Kırmızı Oda dizisinin gerçek hikayesi, Psikiyatri Doktoru Gülseren Budayıcıoğlu'nun "Madalyonun İçi" adlı kitabındaki yaşanmış gerçek öykülere dayanmaktadır. Dizideki bazı karakterler ve olaylar, kitapta yer alan hikayelerle benzerlik gösterse de, bazı noktalarda ayrılmaktadır. Budayıcıoğlu'nun gerçek yaşam öykülerini kaleme aldığı kitaptaki tüm hikayeler, gerçek hayatta yaşanmış olaylardır.

Meliha neden öldü kırmızı oda?

Kırmızı Oda dizisinde Meliha, beyin kanaması sonucu hayatını kaybeder. Ayrıca, Meliha'nın üvey oğlu ve büyük aşkı Necdet de kanser nedeniyle bir gün arayla vefat eder.

Kırmızı Odanın son bölümünde ne oldu?

Kırmızı Oda dizisinin 61. ve final bölümünde şu olaylar yaşandı: Tuna, Ömer'in evlilik teklifini kabul eder ve bu durumu Doktor Hanım'a nasıl açıklayacağının telaşına düşer. Doktor Hanım'dan tekrar randevu alan Sadi, babasına duyduğu öfke ve Cevher Abla ile geçen anılarını paylaşmaya devam eder. Doktor Hanım ve Sadi, Tuna'ya yardımcı olmaya çalışır. Keklik'in de katkılarıyla Tuna ve Ömer, klinikte dünya evine girer. Ayrıca, ünlü psikiyatr Gülseren Budayıcıoğlu'nun final bölümünde yaptığı konuşmada, izleyicilere veda ederek "Bölümler boyu sizleri üzdük, hüzünlendirdik hatta ağlattık. Hiç olmazsa bu hikayelerin sonunu mutlu bitirelim istedik. Gönüllerinize az da olsa dokunabildiysek ne mutlu bize" dediği belirtilmiştir.

Kırmızı oda neden final yaptı?

Kırmızı Oda dizisinin final yapmasının nedeni, son dönemlerde düşen reytingler olarak belirtilmiştir. Ayrıca, Erkan Petekkaya'nın canlandırdığı Sadi karakterinin geri dönmesine rağmen beklenen reyting artışının sağlanamadığı ifade edilmiştir.

Diğer Film ve Dizi Yazıları